Kubki z nadrukiem – liczy się pomysł

Kubki z nadrukiem
Kubki z nadrukiem

Sklepowe półki zapełnia wiele różnej ceramiki: kubki, filiżanki, talerzyki, miseczki…Niestety, w wielu przypadkach jest ona mało wyrazista, szablonowa, wręcz nudna. Oczywiście, czasem lubimy klasykę, ale już nawet drobny detal może sprawić, że zwyczajny kubek staje się kubkiem nietuzinkowym i niezwykle gustownym. Ceramika prezentowa nie powinna być szablonowa, w końcu mamy sprawić radość obdarowanemu, zaskoczyć go, zaimponować. Jako firma powinniśmy zadbać o satysfakcję klienta, obdarowując go czymś oryginalnym i wyjątkowym. Warto przemyśleć zakup, zajrzeć do katalogów z produktami, odwiedzić więcej niż jeden sklep internetowy.

Kubki z nadrukiem są zazwyczaj okrągłe. Regularne kształty są praktyczne i chyba się do nich przyzwyczailiśmy. Czas zaskoczyć klientów. Zdecydujmy się na kubki z kwadratowym, a może nawet z trójkątnym dnem. Jeśli ta koncepcja nam nie odpowiada, mamy mnóstwo innych możliwości. Kubki rozszerzane ku górze, z wąskim dnem lub odwrotnie, kubeczki z imponująco szerokim dnem i wąskiej górze.

Na tym nie koniec zaskakujących pomysłów. Czas na ucho, które może być nie lada ozdobą. Ucho w kształcie fortepianu, obrączki lub serca. To tylko trzy z wielu propozycji. Kubki z nadrukiem mogą w ogóle nie mieć ucha, ale wówczas jest to mało praktyczne, no bo jak trzymać w ręku kubek z gorącą herbatą?

Inne pomysły to mrożone szkło, drewniane elementy w porcelanowym kubku, komplet dwóch kubków, które są dwuelementową układanką, kubek, który zabarwia się pod wpływem wysokiej temperatury, odkrywając tajemniczy napis lub grafikę…A może kubek termiczny z ciekawym nadrukiem? Ta ostatnia opcja jest idealna dla tych firm, które wręczają klientom gratisy drogą pocztową. Kubek termiczny nie ulegnie uszkodzeniu w transporcie.

Kubki z nadrukiem będą cieszyły klientów, pod warunkiem, że będą się czymś wyróżniać. Klient obdarowywany jest gadżetami na każdym kroku, zaskoczmy ich czymś nowym i niepowtarzalnym. Zadbajmy, by nasz produkt był ciekawszy, aniżeli produkt konkurencji…