Krówki z logo – wybrane grupy docelowe

Krówki z logo
Krówki z logo

Popularyzowanie swoich produktów w obecnym czasie jest podstawą sprawnej i umiejętnej sprzedaży. Jednak żeby była ona również skuteczna musi skupiać się na konkretnych grupach osób i ich potrzebach. Nie ma sensu wyrzucanie pieniędzy w błoto na Krówki z logo, które miałaby nie spełnić swojej funkcji, gdyż trafiłyby do osób o zupełnie innych oczekiwaniach i wymogach. Grup docelowych jest wiele, jednak należy dogłębnie przeanalizować potrzeby tych, których chcemy obdarować. Warto więc wiedzieć, co będzie najbardziej przydatnym upominkiem dla grupy ludzi, do której zamierzamy dotrzeć.

W naszym kraju ogrom społeczeństwa stanowią studenci. Są potencjalnymi klientami wielu placówek: sklepów, barów, pubów, siłowni itp. Każda z nich zabiega, aby zdobyć jak największą ilość osób z tej grupy, gdyż ich obecność może znacząco podnieść dochody danej placówki. Wspaniałymi upominkami dla nich, w związku z częstą obecnością na wykładach, są np. długopisy, notesy, plecaki czy torby oraz kalendarze do zapisywania np. dat egzaminów. Inną grupą, która ma duży wpływ na sprzedaż wielu produktów są dzieci, które to często wymuszają na rodzicach kupowanie konkretnych rzeczy. Krówki z logo są dla nich wspaniałą niespodzianką i bodźcem, aby częściej przychodzić w miejsce, w którym je dostały. Mniejsze dzieci nie są bardzo wymagające i często wystarczy obdarować je balonikiem czy jakąś drobną grą, podczas, gdy starsze już bardziej zadowolą się czapką z kolorowym nadrukiem czy koszulką. Takie drobne gesty w kierunku najmłodszych zapewnią nam częsty ich powrót, a co za tym idzie zwiększenie dochodów naszej firmy.

Oczywiście grup docelowych jest dużo więcej i nie sposób opisać potrzeby wszystkich. Projektując i zamawiając Krówki z logo musimy mieć jedynie i konkretnie te osoby, do których chcemy trafić. Grupy mają tak zróżnicowane potrzeby i oczekiwania, że nie ma jednego, wspaniałego sposobu na trafienie do każdego zespołu ludzi. Coś, co jednym przyda się i przypadnie do gustu, innym może być zupełnie zbędne, więc nie dość, że stracimy czas i pieniądze, to jeszcze możliwego nabywcę, gdyż poczuje się on niezauważony.